wtorek, 18 grudnia 2012

Pamięć fotograficzna, czarno-biała, panoramiczna, plan amerykański




P: cześć MATEOSZ
M: cześć gagatku

Od lewej: autorzy

P: co słychać w świecie okupowanym przez żądze i młodzieńczy ogień?
M: xDDD
jest bardziej dobrze niż źle a to zawsze dobrze
P: no to brzmi faktycznie bardziej dobrze niż źle, więc super
miło mi to słyszeć
dziś spadł śnieg, nie wiem czy wiesz
M: fb mi dostarczył wiesci ponieważ nie stałem jeszcze z łóżka
ale włączyłem sobie na walla
P: zawadiaka
M: żeby nie byc w tyle
P: do dupy być w tyle
M: czyli jesteś do przodu
brodaty przyjecielu kanadolubco
P: wyjątkowo tak
wziąwszy urlop na czwartek i piątek
a w środę super szoł
życie jest jakby mniej zwęglone w takich chwilach
M: to dobrze ze Cie jeszcze nie wchłonęła korporacja
że masz czas na pisanie
na herbate
dla zwykłych ludzi których kochasz!
i dla chwili refleksji nad śniegiem
P:dla ludzi mam za mało czasu
a nie piszę prawie nic
mgrka leży odłogiem, tak jak moje rewolucyjne opowiadania
rozgrzebane wszystko jak brzuchy z brzytwami
ale mateusz, nie myślisz chyba, że Cię olewam?
M: mnie?
aż tak wrażliwy nie jestem xDD
w zasadzie to jestem kawał bydlęcia
więc nie uważam żebys mnie olewał
wiem czym jest życie
P: jesteś w życiu znakomity
M: powiedz to młodym porzuconym dziewczynom
P: Mateusz, onieśmielasz je
trudno z ideałem obcować na co dzień, bo masz wrażenie że jesteś gorszy
oto co czują te samiczki
M: hahaDOpis: :D
ciebie to tylko cytować
P: człowiek, który nadaje się tylko do cytowania
takimi ludzmi winniśmy być my Mateosz
bonmociarze
don młociarze
M: kto twierdzi inaczej niechaj uschnie niby piernik
P: a te już niebawem zostaną
a) powieszone za dziurę w głowie
b) zjedzone ze smakiem
M: zjedzone z niesmakiem
np przez mnie
P: Mateusz, patrzę na to
i wiesz o czym pomyślałem?
na to, co tutaj napisane
nie odpowiem sam na to pytanie, dopóki się nie wypowiesz druhu
M: o tym co w nas drzemie
P: też
a pamiętasz
pewną mityczną miarę wagi
?
M: ale ja to właśnie miałem na myśli
P: Mateoszu!
Mój Mati!
P: apostrofa do mateosza
P: odzianka, młodsza siostra
Mateoszu, mój Mati
Wielu widziałoby tutaj
Z włoskim słowem rym
Jednak nie po to jesteśmy Polaki
By opiewać innych nacji miód
Czcijmy Mateosza jak nowy dzień
Rozwierajmy usta by oddać mu hołd
Pamiętajmy o tragediach i smutkach narodu
Ale radośnie prujmy do przodu
U Mateoszowych garnach miodu
ostatni wers do poprawki
M: rzadko sie wzruszam
ale
wielokrotny zwycięzca podotykaj sobie
było nie było
elitarnej serii spotkan
napisał o mnie piękną poezje
ten dzien nie mógł sie zacząć lepiej
masłowski mateusz poezji prometeusz
DP: mania paweł najwyżzszy karzeł
M: paweł mania nagród od zarzygania
P: mateusz masłowski potencjał wielkopolski
M: haha
bojebne
P: ale z ciebie bojeb
M: jak na plakat wyborczy PSL
P: !
słyszałem, że to nieźli golfiści


2 komentarze: